Termeni şi Condiţii

1. Rezervarea şi cazarea online

Sistemul de rezervare online poate fi folosit de către orice utilizator cu vârsta de peste 18 ani. Dacă aveţi mai puţin de 18 ani vă rugăm să cereţi asistenţa unui părinte sau tutore.

Prin completarea şi trimiterea rezervării online, sunteţi de acord cu utilizarea datelor pentru:

  • Confirmarea rezervării la hotel;
  • Expedierea de email-uri referitoare la rezervarea dvs.
  • Expedierea de email-uri referitoare la oferte speciale de cazare din partea hotelului, promoţii, precum şi apariţia unor noi servicii.

Primirea camerei se poate face incepând cu ora 13.00.

Eliberarea camerei se face inainte de ora 12.00.

Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate este posibilă la cerere. Pentru aceasta vă rugăm să anunţaţi în prealabil recepţia hotelului.

 

2. Anulări/Nesosiri

Camera la hotel este rezervată până la ora 18. In cazul în care ajungeţi mai târziu de ora 18.00 vă rugăm să anunţaţi din timp recepţia hotelului, prin telefon, fax sau email. In situaţia în care nu veţi informa sosirea târzie, hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea dvs.

Pentru anularea rezervărilor vă rugăm să anunţaţi imediat la email hotel@platinum.md; tel. (+373 22) 62 32 20, Fax: (+373 22) 62 32 22.

 

3. Tarife şi Modalităţi de plată

Tarifele de cazare pe cameră includ : micul dejun, TVA şi toate taxele impuse de legislaţia R. Moldova.

Hotelul Platinum JND îşi rezervă dreptul de a modifica în orice moment preţurile de cazare, fără un preaviz în prealabil, însă aceste majorări nu afectează rezervările deja confirmate.

Plata se face la recepţie în momentul cazării (numerar sau prin carte de credit). In cazul în care se achită  în avans (transfer bancar) vă rugăm să ne comunicaţi din timp pentru a pregăti şi a expedia  contul de plată spre achitare  pe email-ul Dvs.

 

4. Securitatea datelor

Datele de rezervare ale clienţilor sunt confidenţiale. Datele personale nu vor fi furnizate altor persoane sau companii, dar sunt accesibile autorităţilor care au dreptul să efectueze orice verificări justificate în baza legii.

Datele de rezervare trebuie completate cu atenţie. Hotelul Platinum JND poate anula rezervările pentru care se constată că au fost introduse date greşite.

 

5. Reclamaţii

Orice reclamaţie trebuie să fie expediată  prin email la adresa info@platinum.md, nu mai târziu de 7 zile de la data de plecare. Cererea nu va fi analizată dacă este trimisă mai târziu de 7 zile.